05 marts, 2007

Træt...

Jeg er så træt. Helt vildt træt. Jeg er stadig ret mærket efter operationen. I dag kiggede jeg mig selv i halsen, og det meste af den venstre mandel er der fandme stadig. Jeg ringede til øre-, næse-, hals-lægen og spurgte, om det kunne have nogen betydning. Og så sagde hun kraftedeme, at det var vældig almindeligt at man fjerner dem over to omgange. TO OMGANGE!!!? Det holder jeg fandme ikke til. Seriøst. Man skulle tro, det var så lille og simpelt et indgreb, men det er fucking det værste, jeg har været ude for, og jeg orker bare ikke to uger mere i det samme helvede én gang til.

Men der er ikke andet at gøre, end at håbe på, at den tilbageværende kirtel ikke laver nogen ballade.

Suk.

Og så er de gået i gang med at rive Ungdomshuset ned. Må alle der fryder sig over dét kløjes i deres Merrild-kaffe og få betændte udslæt, når de klipper deres ligusterhæk. For slet ikke at tale om, hvor voldsomt de skulle anal-penetreres med pigtrådsomvundne hegnspæle. Sgu!

7 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Kan man eventuelt nøjes med den beskrevne anal-penetrering, hvis man nu hverken drikker Merrild eller har ligusterhæk?

1:27 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Nej. De skal lide på alle måder. Også med dårlig kaffe.
Har lige hørt det sjoveste: I berlin går demonstranter rundt og råber:
wir sind alle das ungdomshus.

Det er jo sandt. Øh altså bortset fra, at det nu ikke er andet en samling murbrokker og noget asbeststøv.

Blev skide sur på Poltiken.Dk der havde verdens mest nedladende og latterliggørende rubrikker
Såsom: Mascaraen løber på runddelen og fucked up latterligt.
Idioter. Nå. måske sku jeg få min egen blog i stedet for at score din.
Wir sind alle das ungdomshus.

10:30 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Ja, jeg så det godt i en eller anden nyhedsudsendelse - jeg vil have det på en t-shirt :)

Du må gerne score min blog. For wir sind jo alle das ungdomshus, nicht wa?!

10:41 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Ich bin nicht das ungdomshus. Bare så I ved det ...

10:50 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Dig?!! Du er da bare SÅ meget das Ungdomshus!

10:53 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

10:54 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

T-shirt? Troede kun I "unger" gik i hættetrøjer ...

10:55 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start