04 marts, 2007

Søndagstanker

Egentlig gad jeg slet ikke, men før jeg fik set mig om havde jeg støvsuget og vasket gulv i hele lejligheden. Og støvsuget alle mine sko og sat dem pænt op på række. Det er ved at udvikle sig til lidt af et problem, det med skoene. De kan næsten ikke være i gangen mere. Jeg må virkelig snart se at få hængt nogen hylder op, de kan stå på. (Læs: Jeg må virkelig snart se at få én eller anden til at hænge hylder op, de kan stå på.)

I dag var også dagen hvor jeg spiste en skive Emmerys-brød. Med skorpe! Woo hoo. Jeg er så træt af flydende mad. Men jeg har stadig ondt i halsen, og såret er stadig ikke lægt, så jeg må gå forsigtigt frem. Men puh hvor smagte den mad godt! :)

I morgen vil jeg gøre mit CV færdig til Røde Kors' delegatkontor. Der skal ske noget i mit liv. Snart. Det er jo ikke fordi, det ikke er godt nok, som det er. Men det kan da ikke passe, at det ikke kan blive... Bedre. Mere spændende. Mere meningsfyldt. Mere udfordrende. Forleden sagde jeg ja til at skrive en artikel om læbestift. Det er nemme penge, det er det da. Men kors i røven altså...

Åh, jeg ved det ikke. Men nu lader det til, at alle freelancere skal i konflikt med Aller fra 1. april, og så giver det næsten sig selv. Det er sgu gyngende grund for mig, for næsten alt hvad jeg laver, er for Aller. Men det skal nok gå alt sammen. Amen.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start