19 juni, 2007

Jeg var i retten...

Og jeg var Dick Turpin. Det eneste der manglede var galgen og hesten. Switftnick, som i dagens anledning havde forklædt sig som Knirke, var ikke så krølhåret som vanligt, men ellers var det lige efter bogen. Sådan bare mere afdæmpet. Og med et meget nydeligt sprogbrug.

Dommen bliver først afsagt sidst i august. Så jeg har masser af tid til at gå og ryste i buksen. Eller til at finde nogen nye at skrive for. Nu må vi se.

Herregud, det er jo bare penge. Tænk hvis det var noget vigtigt...

5 kommentarer:

Blogger Mette sagde ...

Godt gået. Civilcourage gi'r god karma. ;-)

10:17 AM  
Blogger Dreng sagde ...

Hey Andrea
Bare give 'em hell. Det nytter ikke at de store, rige koncerner udnytter arbejdskraften. Den eneste vej frem er at give dem med grovfilen. Ellers opnår du og de andre freelancere aldrig de rettigheder, I har krav på. Godt gået.

Hvilken bog om modstandsbevægelsen læser du i øvrigt? Hvis emnet interesserer dig, bør du bestemt læse Efter drabet. Den fåes på alle biblioteker - også Vesterbro.

Martin Skummelkrat

2:16 PM  
Blogger Unknown sagde ...

Ja, det er Efter Drabet, jeg læser. Igen for gud ved hvilken gang. Den er fantastisk. Jeg kan i øvrigt også anbefaler dokumentaren "Med ret til at dræbe", som er lavet ud fra bogen. Den kan man også få på biblo. Hurra for biblo :)

11:45 PM  
Blogger Dreng sagde ...

Hej igen
Jeg har set dokumentaren og læst bogen. Forfatteren har i øvrigt modtaget Rosenkjærprisen, som kræver, at man afholder en række foredrag. Disse foredrag kan downloades som podcasts via DR's hjemmeside. De er enormt spændende, og du finder dem ved at søge på Rosenkjærprisen på siden.

God fornøjelse.

Martin

PS: Jeg kedede røven ud af bukserne og lavede en side på MySpace for ligesom at få et boost på ligegyldighedsbarometret. www.myspace.com/skummelkrat

12:13 AM  
Blogger Dreng sagde ...

Fordi jeg er verdens venligste mand, får du her et direkte link:

http://www.dr.dk/P1/rosenkjaer/Peter%20Øvig%20Knudsen/20051229001315.htm

12:15 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start