09 juli, 2007

Roskilde 07 kort

Mudder ******

Regn ******

At mine Nokia-gummistøvler, som jeg fik lige før Roskilde 92 stadig var fulde af mudder fra Roskilde 04, da jeg fandt dem frem ******

Beastie Boys ******

At solen kom frem da Beastie Boys spillede ******

Burgeren jeg fik i Ovalen om lørdagen ******

Dem i mediebyen, der prøvede at se smarte ud i gummistøvler og regntøj ******

The Whitest Boy Alive på Odeon lørdag ******

De varme doughnuts fredag nat inden Nephew ******

At jeg aldrig nåede helt ud på pladsen torsdag og tog hjem i vrede (aka hysteri) og missede Volbeat ******

At få en sms fra ens moster, der befinder sig i en bungalow på stranden på Bahamas, mens man selv sidder i mudder til knæene og regnen sagte drypper ned i ens øl ******

De økologiske og überpotente drinks ved Odeon ******

At jeg skulkede fra festivallen søndag for at blive hjemme og se genudsendelsen af Temalørdag om 80'erne, aka at jeg er blevet for gammel til det pis
******

Dovenskab ******

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start