05 januar, 2012

Min ven i NYPD

Kan I huske dengang, jeg boede i New York og fik hugget min taske i Central Park? Der hvor jeg blev kørt downtown i en politibil og fik en megasej politi-ven? (Hvis ikke kan du få genopfrisket hukommelsen her) I dag blev jeg mindet om det, fordi jeg cyklede udad Strandvejen og forbi en politimand, der havde stoppet en eller anden mand i en bil for et eller andet. I dunno. Og så kom jeg bare til at tænke på, hvordan "min" NYPD-politimand mon havde det.

Så jeg googlede ham og fandt ud af, at han gik på pension i april, efter 27 år i tjenesten, og at han har det godt. "I'm living on a golf course and my other hobbies are motorcycling and hunting." Han er flyttet til Denver med sin kone, men jeg kan stadig godt lide at tænke på, at jeg har en ven i NYPD.


1 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Arjmen for fanden ... det var jo meningen, at jeg bare skulle læse ét lille pauseblogindlæg (her kom din blog ind i billeder) ... nu leder jeg efter billige flybilletter til NY ...

Jeg elsker bare NY. Min taske forsvandt i Century 21st - ingen stjal den, jeg gik bare fra den, fordi jeg så nogle fede billige sko.

Og så var den væk. Loooong gone!
Farvel pas, farvel mobilos, farvel kamera, farvel penge, farvel ferie!

Vi fik fat i Security, der spærrede alle dørene i Century 21st (!) og blev fulgt ned til Lost & Found, hvor min taske var blevet indleveret!!!!!! Jeg tjekkede indholdet. ALT var der!

Det var bare aldrig sket i Magasin.
Derfor elsker jeg NY. Folk er så søde og betænksomme!

Men nu kan jeg da godt se, at jeg gik glip af en tur i en NYPD bil, en gang kolbekaffe og en tur på politistationen.

Tak for indlæg - pause slut :-)

KH Gitte

8:41 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start