11 november, 2011

Alting er bare bedre i New York ...

I går aftes brugte jeg fem minutter på at se denne fine, lille film, der beskriver et år i New York.


A Year in New York from Andrew Clancy on Vimeo.

Jeg tudede (selvfølgelig), som jeg så ofte gør, når noget handler om New York, men den ER altså også fin. Men der er også noget andet, som er fint ved New York, og det er deres avis. Da jeg boede derovre havde jeg abonnement på New York Times i weekenden, og jeg oplevede ofte, at jeg slet ikke kom ud af døren om søndagen, fordi der var så meget, jeg skulle læse. Det vil være synd at sige, at det samme er tilfældet med mig og danske aviser.

Og ja, jeg ved godt, at den sammenligning, jeg kommer med nu, er helt vildt unfair. Men alligevel. Når jeg har NYC-hjemve, er det præcis sådan her, det føles. At Danmark er et fladpandet, uintelligent land, og alting, ALTING er bedre i New York.

Mest læste på eb.dk lige nu:


Mest læste på nytimes.com lige nu:


Nej nej, det er ikke fair. Men derfor er alting alligevel meget bedre i New York. Lige i dag i al fald.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start