13 oktober, 2011

Fièvre légère





Ja, det er så fransk og betyder lampefeber. Tror jeg da nok i hvert fald ...

Jeg har det lige nu. Lampefeber altså. For i morgen udkommer min bog. Bogen. BogEN! Jeg både glæder mig og er nervøs. Mest glæder jeg mig. Eller også er jeg mest nervøs. Det må vi se til i morgen.

Jeg har lavet en facebook-side for bogen: http://www.facebook.com/slutfredmeddinkrop. Med nyhedsbrev og alting. Jow jow.

F.O.F har kontaktet mig om foredrag i marts - en uge inden bogen udkom. Jeg har været i Lorry. På mandag skal jeg i Aftenshowet. På lørdag er der noget med mig i Berlingske Fri. I morgen er der noget med mig i Femina, og jeg skal også i Woman. Plus det løse.

Det er så sindssygt!

Men det er fandeme også en god bog! Og en vigtig bog. Køb den! Hér! http://bit.ly/oWXw94





Vi ses i lampelyset. Eller hvad det hedder ...

1 kommentarer:

Blogger sidsephos sagde ...

Længe siden jeg har lagt en kommentar, men før søren hvor er det en vigtig bog, du har skrevet. Godt at der er en som rokker ved det, som er så pokkers "normativt"

8:02 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start