15 april, 2011

Only in America...

Jeg møder tit mennesker med en meget nedladende holdning til USA og amerikanere, og vist er der mange dumme, idoktrinerede, fundamentalistiske jubelidioter, der tror, der har patent på sandheden, men der findes edderluskeme også lige så mange cool, begavede mennesker med et nuanceret syn på tilværelsen.

En af dem er Jon Stewart, som jeg elsker højt fordi han er så klog og sjov og modig. Jeg vil ikke sige så meget mere om dén sag, men i stedet bede dig bruge seks minutter af din dag på at se dette klip. Det opsummerer sådan set alt, der er at sige om Dumme, intolerante, latterlige lorteamerikanere VS. Pissecool, begavede og nuancerede amerikanere. Og som jeg skrev på Facebook, da jeg postede den der: "Når jeg bliver verdenshersker, bliver folk som "Doctor" Ablow skudt i hovedet med en bazooka og Jon Stewart bliver vice-verdenshersker!


1 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

It's very easy to judge people as a group because it's easier, isn't it? Saves much time. The thing is in America there are extremes, meaning extremely bad people, but there are also many good people. To a certain extend when people come across people whose behavior they have never encountered in their lifetime its easier to form a stereotype.

6:41 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start