02 april, 2011

Juuubiiiiiii!

Ved du, hvad jeg skal den 1. juni?

These streets will make you feel brand new
Big lights will inspire you



Jeps, jeg skal til New York! I tre uger. Jeg skal bo i min gamle lejlighed hos Carmen, og jeg glæder mig så meget, at jeg næsten ikke kan vente. Men det er jeg jo nødt til. 


Indtil da skal jeg jo også lige skrive min bog færdig. Den kommer til at hedde "Slut fred med din krop", og den bliver pissefed. Det er bare sådan noget, jeg ved. På mandag skal der tages billede til forsiden. Jeg var med seje, dygtige, Anne Deppe ude og finde tøj i fredags, og det bliver skidegodt. Jeg er meget fristet til at købe det hele, men tænker så også, at det er dumt, når man lige om lidt skal til shopping heaven, hvor alt koster det halve og udvalget er tyve gange så stort.


Jeg har også fået en ny computer. En lillebitte, sød og nuttet MacBook Air. Sølle 11 tommer er den. Den vejer det samme som en liter mælk. Aww.


Nå. Det var bare lige det, jeg ville sige for nu. Stay tuned for more action! Eller ...


0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start