23 juli, 2007

Den nye Harry Potter...

... har solgt 5.000 kopier i minuttet. Det er eddermame vildt. Selv har jeg ikke fået min endnu. Jeg venter med at læse den til jeg tager i sommerhus næste lørdag med familien. Så skal der fandme læses og læses og læses. Min veninde Karen blev færdig med sin i nat. Her er hvad hun skrev til mig for lidt siden:

"Glæd dig. Og uanset hvad du gør: LAD VÆRE MED AT SMUGLÆSE. Den er ikke ligesom de andre bøger. De andre er slow i opstarten og er gerne 5-10 kapitler om at blive spændende. Denneher starter på første side og slutter på sidste, uden pis. Og med lidt over 600 sider er det ufedt at starte på den på et forkert tidspunkt, for du får IKKE lagt den fra dig! Men den er så god, så forbandet god. Det er underligt at det er slut. Men det giver mening :D Glæd dig, Gokkedrea!"

Og det gør jeg så. Meget!

Jeg glæder mig så meget, at jeg næsten ikke tør gå på nettet, af frygt for, at jeg pludselig skal falde over en side, hvor der står noget, der kan spolere spændingen. Det er sgu ikke mange bøger, der har dén effekt. Al hail the mighty Rowling!

1 kommentarer:

Blogger Mette sagde ...

Hæhæ. Jeg har haft det præcis ligesom dig. Har febrilsk klikket væk fra enhver Potter-artikel, blog-overskrift el. lign., der så meget som nævnte den bebrillede troldmand, af angst for at få afsløret for meget for tidligt.

Hvorfor jeg også først har turdet læse denne post nu. ;-)
Det er sandelig ikke nemt at være addicted..

12:36 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start