18 marts, 2010

En nat bli'r det sommer ...

I morges, da jeg var ude at løbe, måtte jeg tage handsker og pandebånd af og lyne jakken op. Da jeg cyklede på arbejde, var jeg nødt til at tage mit tørklæde af. Og her til aften, da jeg cyklede hjem fra en middag hos nogle venner, var der så lunt i luften, at der vitterligt ingen tvivl er længere: Det er blevet forår!

Det er meget rart at vide, når nu det meste andet lige nu er vendt på hovedet. Dét vil jeg ikke skrive om nu, men senere. For nu vil jeg bare mindes den dag i april sidste år, hvor jeg tog de her billeder af magnoliatræerne i Central Park. Og en nat, så bliver det sommer. Jeg kan næsten ikke vente.




1 kommentarer:

Blogger EvaG sagde ...

hvad er vendt på hovedet, hvad sker der??

10:32 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start