03 december, 2005

Jeg skal giftes!

Nogle gange er det altså bare en fryd, når folk frier til én. Jeg har kun prøvet det én gang før, og det var absolut ikke særlig fedt, men denne gang er det sgu noget helt specielt. Jeg tror, jeg siger ja. Måske burde jeg være lidt pedantisk omkring det faktum at frieriet er foregået på kommentar-siden til denne blog, men på den anden side er der jo også nogen, der frier på direkte tv, så man kan vel sige, at det her er nogenlunde det samme.

Faktum er i al fald, at det kommende ægteskab måske ikke lige var hvad jeg havde planlagt i forhold til min kommende ægtefælles køn, men det er en mindre detalje, for jeg er helt sikker på, at vi får et langt og lykkeligt, og ikke mindst uforudsigeligt samliv, og det er jo det vigtigste. Læs bare hvad min kommende ægtefælle skriver i sin kommentar:

»Jeg vil giftes med dig, hvis du kan acceptere et samliv med to papegøjer og en skaldet hund. Det KAN godt indebære visse overraskelser. Da jeg gik i seng her til aften blev jeg smurt op og ned af ryggen af en selvdød krydderbolle med smør. Havde godt nok registreret, at benævnte bagværk var forsvundet fra min tallerken, mens jeg lavede kaffe. Men regnede med, at det var fordi gøje + hund havde samarbejdet (som de plejer) om at stjæle og fortære bollen. Nu viser det sig imidlertid, at bollen kun var blevet halvt fortæret og at det afgnavede lig af den lå i min seng. Hmphr! Sidste gang fandt jeg en fiskefilet under min hovedpude. Og forrige gang var det en pizzaslice, som var så tør, at jeg rev mig på den. Hvorfor finder jeg aldrig noget NYTTIGT i min seng? Som f.eks. Henry Rollins i håndjern?«

Det er da ikke til at stå for!!! Kommentaren fortsætter med, at min kommende ægtefælle spørger, om jeg vil sende Henry + håndjern til hende i en boblekuvert, hvis jeg en dag skulle være så heldig at finde ham i min seng, og måske kan dette give anledning til vores første ægteskabelige skærmydsel, for svaret er, at hvis jeg kommer så vidt som ligefrem at sende ham videre, så vil staklen være så ilde tilredt, at han skal have sukkervand i drop og uafbrudt hvile i to uger. Ja, man kunne ligefrem forestille sig, at det ville være nødvendigt at lægge ham i koma for at få ham helt på højkant igen...

Nå, kære læser, jeg vil ikke trætte dig med mine ægteskabelige problemer, men i stedet henvise dig til min kommende ægtefælles splinternye blog Galopfiskens Café, som jeg har store forventninger til.

Jeg har pludselig fået travlt. Jeg skal både i Casa Lezar og have taget mål til kjole, i La Glace og bestille en kage i 12 lag, booke Helenekilde Badehotel og bestille en tid til kunstig befrugtning hos Nina Stork.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start