25 november, 2005

Drømmetydning

Okay, kære læser, jeg vil nu indvi – eller er det indvie??? Nå what the fuck, for om lidt er du alligevel så lamslået over det, jeg vil dele med dig, at du vil have glemt ALT om retstavning.
Jeg vil fortælle dig om mine drømme. Altså de natlige, ufrivillige af slagsen, og ikke dagdrømmene. (Vil du have et indblik i dem, så klik her, her og her. Oh okay, og hér...)

De særligt indviede ved allerede lidt om, hvilke uhyrligheder, der løber over min indre biograf om natten. Jeg nævner i flæng “sex med Søren Pind i vindueskarm”, “rituel nedslagtning af hamster i Snurre Snups Søndagsklub” – jeg har simpelthen fået Bubber til at tude i en drøm! – og adskillige telefonsamtaler med George Bush og David Bowie.

Jeg har ofte været urolig over min sindstilstand efter at vågne op med minderne om diverse drømme. Jeg mener, ville du ikke også være urolig, hvis du lige havde drømt, at du var på druk med Woody fra Toy Story??!

Heldigvis har jeg nu fundet hjælp i form af et herligt site, der kan tyde drømme. Yes sir, Swoon: Your Everyday Oracle har ofte hjulpet mig til at indse, at det er okay at drømme alt, og at det meste oveni købet er et fortunate omen of unexpected gain, love, eller andre glædelige ting.

I nat drømte jeg fx at jeg ladede en KÆMPE kanon med kanonkugler, der var lavet af guld. Og fyrede den af i røg og damp og med kæmpe bulder og brag. (Halløj Freud, ringer der en klokke?!!!) Under kanonen løb der tre små vildsvine-unger rundt og legede, men deres pels var farvet grøn, blå og turkis. Kom så Sigmund, din vindtørre, gamle skabs-misogynist, hit me med en fortolkning af dén!!!

Og pludselig var det som om, at der blev heeelt stille ovre fra Sigmunds røde veloursofa. Men så er det godt at vore venner på Swoon har en fortolkning:

Cannon
Unusual achievement is predicted if you saw or heard cannon in your dream. If the dream featured cannonballs, you can expect some delightful experiences with the opposite sex.


Uuuh, ikke dårligt... Men hvad med vildsvinebørnene?

Boar
If you chased it or ran from it, be prepared for a disappointment. If you killed it, you can expect a promotion.

Jamen... De legede jo bare. Under kanonen. Hm... Hvad så med “gris”?

Pig
Another example of the good news/bad news, contrast-in-meaning type of dream omen. It signifies vexation in family affairs, but satisfaction in business or professional matters. The omen is modified by the condition of the animals: intensified if the pigs were fat; and diminished if they were lean.

Se dét var jo en helt anden sag! Små, glade, kornfede grisebasser i funky outfit, damn, jeg har både fået sex og er blevet generalsekretær i FN inden ugen er omme!!!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start