30 november, 2005

Mig som 80-årig

Den vågne læser vil vide, at jeg nærer en dyb bekymring for, hvordan jeg dog skal klare mig, når jeg bliver gammel og får (endnu mere) appelsinhud og (endnu længere) hængebryster.

Men så får man af og til en mail med et vedhæftet billede, der vender alle bekymringer til en klokkeklar positivisme. Detteher er ét af dem :)

Når jeg bliver gammel vil jeg gå i farvestrålende tøj, ryge kæmpe cigarer og bare sidde i min døråbning på Cuba og flirte med de unge, solbrændte mænd, der svanser forbi. Jeg vil sove til klokken 12 hver dag og leve af Karen Wollf småkager og portvin, og jeg vil være så skideligeglad med om jeg dør om fem minutter, for jeg vil dø i visheden om, at jeg er den mest cool dame, der nogensinde har levet, og at jeg har gramset på livet til det skammede sig.

Tak til dig, der sendte mig billedet. Du har lige reddet min dag!

4 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Hihi, du er faktisk ret sjov Andy. Altså ikke hele tiden garanteret, men som regel her ude i cyberrummet.

Men træerne vokser jo ikke ind i himlen. Det er en krævende verden, vi lever i, og det kan let ende med at være et hårdt pres for dig. Med præstationsangst til følge.

Indtil da: Keep up the good work ;-)

11:17 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Tsk tsk. Præstationsangst er for wimps og fodboldspillere...

Men tak for de pæne ord :)

11:51 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

"wimps og fodboldspillere..."

Hvilken kategori vil du helst ende i?

;-p

4:43 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Tjah, mit ikke-eksisterende talent for boldbehandling taget i betragtning ender jeg sgu nok i den første kategori :)

10:57 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start