15 august, 2007

Åh, hvor jeg elsker...

... sushi!

Jeg kunne spise det hver eneste dag, hvis det skulle være. Når jeg bliver millionær, så vil jeg have min egen sushikok, og et sushi conveyor belt i stuen. Nam nam nam.

Her til aften var jeg på Jitzu med Lone. Vi spiste sushi for 700 kroner. :-O Fandme dyrt, men fandme også godt. Men ikke nær så godt som det sushi, jeg fik i London sidste år. Det er nok det bedste sushi, jeg har smagt nogensinde. Jeg kan ikke huske hvad restauranten hed, men det foresvæver mig, at det var noget med Kumquats, eller noget i den stil. Godt var det i al fald, og tjeneren var sådan en stor neger, man ikke kunne blive andet end lækkersulten af at kigge på. Nam nam nam.

Jeg glæder mig til på tirsdag, for så skal jeg være sammen med Lucif og så skal vi have...

...sushi! <3

2 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

"Jeg kunne spise det hver eneste dag, hvis det skulle være."

Nej du kunne ikke ...
Man kan faktisk blive træt af sushi. Og det behøver ikke engang være pga. daglige doser.
Trust me.

;-p

7:33 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

helt uenig - det er bare spørgsmålet om at variere fyld & tilbehør.

Min erfaring siger mig iøvrigt at netop transportbånd på sushisteder får een til at spise minimum 50% mere end man ellers ville hvis man bare bestiller en menu (der ellers skulle kunne gøre det ud for et måltid)

3:12 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start