15 august, 2007

This is England

I går var jeg inde og se Shane Meadows' nye film, "This is England". Den er FANTASTISK!!! Se den, se den, se den! Den foregår i Thatcher's røvfattige nordengland og handler om 12-årige Shaun, som har mistet sin far i Falklandskrigen, og som pludselig bliver optaget i en skinhead-gruppe... Ej, jeg vil ikke sige særlig meget om den, blot at det er en af de bedste film, jeg har set i hele mit liv. Og det siger ikke så lidt, skulle jeg hilse og sige.

Den har ALT. Den er sjov, den er rørende, den er samfundskritisk, den er medrivende, og så spiller den knægt bare helt vidunderligt. Nøj hvor jeg tudede, da den var slut. Jeg kunne slet ikke holde op igen, så god er den.

I øvrigt er soundtracket helt forrygende. Masser af punk og ska hele vejen igennem. Nice :)

Se den så!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start